Με αφορμή τη συμπλήρωση επτά ετών δράσης, η «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά» πραγματοποίησε τον επετειακό απολογισμό σε ειδική εκδήλωση τη Δευτέρα 5 Μαΐου 2025 στο “Minoa Palace Resort”. Μαζί με τον απολογιμσό συζητήθηκαν και οι στρατηγικές για μια βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στο μέλλον.
Ο ρόλος της συνεργασίας στη βιώσιμη ανάπτυξη
Ο κ. Μανώλης Σταματάκης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων, υπογράμμισε τη σημασία των συνεργειών με φορείς όπως η Marketing Greece, η Aegean, η Eurobank, η Fraport Greece και ο ΕΟΤ, επισημαίνοντας τα θετικά αποτελέσματα που έχει αποφέρει η κοινή στρατηγική.
Ιδιαίτερη μνεία έκανε στην Περιφέρεια Κρήτης, καθώς και στο ανθρώπινο δυναμικό των ξενοδοχείων που εργάζεται σε εργασιακό περιβάλλον με κανόνες και συλλογικές συμβάσεις, ακόμα και στα δύσκολα χρόνια των μνημονίων.
Στροφή στην ποιότητα και διεύρυνση του τουριστικού μοντέλου
Ο Πρόεδρος της ΕΞ Χανίων αναφέρθηκε στην ανάγκη για ποιοτικά αποτελέσματα, μακριά από απλούς αριθμητικούς στόχους, μέσω της ενίσχυσης εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Στόχος, η διάχυση των ωφελειών στην ενδοχώρα και η επιμήκυνση της σεζόν.
Τιμητική διάκριση στον Μανώλη Γιαννούλη
Στον Επίτιμο Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων, κ. Μανώλη Γιαννούλη, απονεμήθηκε τιμητική διάκριση για τη συμβολή του στη δημιουργία της Σύμπραξης. Ο ίδιος εξήρε τη συμβολή της Marketing Greece και των στρατηγικών εταίρων, που έθεσαν τις βάσεις για την επιτυχημένη τουριστική προβολή των Χανίων.
Ο Απολογισμός της Marketing Greece
Η κα Ρένα Σκουλούδη, Senior Marketing Strategist της Marketing Greece, παρουσίασε τον απολογισμό του έργου της Σύμπραξης, τονίζοντας τα πολλαπλασιαστικά οφέλη των κοινών δράσεων και της συνένωσης δυνάμεων.
Συζήτηση για το Αύριο του Προορισμού
Στη συνέχεια, οι συνεργαζόμενοι φορείς μοιράστηκαν το όραμά τους για την επόμενη μέρα των Χανίων:
- Νίκος Διαμαντόπουλος (Marketing Greece): Μίλησε για τη σημασία της συνέργειας και της κοινής αντίληψης στον τουριστικό σχεδιασμό.
- Ελένη Μητράκη (ΕΟΤ): Εστίασε στο θεματικό τουρισμό και το ρόλο του πολιτισμού και της γαστρονομίας.
- Κυριάκος Παπαδάκης (ΕΞ Χανίων): Ανέδειξε την αξία της επικοινωνίας και της ταχείας ανταπόκρισης, όπως αποδείχθηκε κατά την πανδημία.
- Γιώργος Βήλος (Fraport Greece): Υπογράμμισε τη στρατηγική προώθηση και τα απτά αποτελέσματα του εγχειρήματος.
- Μαρίνα Βάλβη (AEGEAN): Εξέφρασε την ικανοποίησή της για την πορεία της συνεργασίας και τη συμβολή της στην αναπτυξιακή τροχιά των Χανίων.
- Ευθύμιος Λαμπαδιάρης (Eurobank): Επισήμανε τη στρατηγική σημασία του τουρισμού για την τράπεζα και τη δέσμευση για στήριξη υποδομών και επενδύσεων.
Οι αυθεντικές εμπειρίες ως πυλώνας ανάπτυξης
Στο πάνελ με τίτλο «Εμπειρίες και αυθεντικότητα στα Χανιά» συμμετείχαν επαγγελματίες και εκπρόσωποι του πολιτισμού και της δημιουργικής οικονομίας, όπως οι κ.κ. Πετράκης, Κουράκης, Ψυχογιός και Κουρκουνάκης. Η συζήτηση ανέδειξε τη μοναδικότητα του τουριστικού προϊόντος του νομού.
«Sustainability Session»: Η βιώσιμη τουριστική πορεία
Το τελευταίο σκέλος της εκδήλωσης, με τίτλο “Sustainability Session”, φιλοξένησε παρεμβάσεις των κ.κ. Θάνου (ΣΕΤΕ), Παππά (GSTC), Sampson (Travel Foundation) και Πατεράκη (ΔΕΔΙΣΑ), οι οποίοι εστίασαν στην ανάγκη εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών και στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο ελληνικός τουρισμός.
Χαιρετισμοί και Παρουσίες
Χαιρετισμό απηύθυναν η Υφυπουργός Τουρισμού, κα Άννα Καραμανλή (μέσω video), ο Βουλευτής Χανίων κ. Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης και ο Αντιπεριφερειάρχης Χανίων, κ. Νίκος Καλογερής. Παρόντες ήταν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τουριστικοί φορείς και επιχειρηματίες.
Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε η δημοσιογράφος κα Μαρίνα Γιακουμάκη.
[embedded content]



