7 στους 10 Βρετανούς δεν επιστρέφουν στο ίδιο ξενοδοχείο, λόγω ακρίβειας
Οι πιέσεις του πληθωρισμού και της ακρίβειας περιορίζουν τα ταξιδιωτικά σχέδια των Βρετανών, καθώς σύμφωνα με νέα έρευνα μόλις το 27% των ταξιδιωτών από το Ην. Βασίλειο έκαναν κράτηση στο ίδιο ξενοδοχείο κατά την περασμένη χρονιά.
Η μελέτη 2023 UK Hospitality Impact Study της Agilysys που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.000 καταναλωτών στο Ην. Βασίλειο οι οποίοι ταξίδευαν συχνά κατά την περασμένη χρονιά, αποκαλύπτει ακόμη ότι το 85% άλλαξαν τα σχέδια διακοπών τους ως αποτέλεσμα της κρίσης του κόστους ζωής κατά το τελευταίο 12μηνο.
Το 44% ανέφερε ότι οι δαπάνες για ταξίδια αναψυχής περιορίστηκαν κατά την τελευταία χρονιά, με το ένα τρίτο (36%) να αναφέρει ότι παρέμειναν στα ίδια επίπεδα και με δύο στους πέντε (41%) να αναφέρουν ότι ταξίδεψαν λιγότερο.
Οι Βρετανοί ανέφεραν επίσης ότι οι στρατηγικές για να ανταπεξέλθουν στην ακρίβεια ήταν να κάνουν λιγότερες διακοπές (38%), να κάνουν συντομότερης διάρκειας αποδράσεις (18%) και να προτιμήσουν τις staycations (16%).
Στο πλαίσιο της έρευνας, ερωτήθηκαν όσοι δεν επέστρεψαν με νέα κράτηση στο ίδιο ξενοδοχείο, σχετικά με τα στοιχεία τα οποία θα έκαναν πιο πιθανή την επιστροφή τους σε αυτό…
-Το 64% ανέφερε τη μείωση της αναμονής σε όλα τα σημεία επαφής
-Το 62% την εξατομίκευση των εμπειριών στις ατομικές τους προτιμήσεις
-Το 62% ένα ισχυρό πρόγραμμα loyalty
-Το 61% την ευελιξία στη διαχείριση της διαμονής μέσω του προσωπικού του ξενοδοχείου ή μέσω της τεχνολογίας.
-Το 58% τις μικρές εκπλήξεις όπως μια σοκολάτα στο μαξιλάρι τους
Όσοι επέστρεψαν στο ξενοδοχείο κατά την περασμένη χρονιά ανέφεραν ως λόγους…
-Το 48% την εξαιρετική εμπειρία του ξενοδοχείου ή resort, end-to-end, από την κράτηση, το τσεκ ιν, τις υπηρεσίες, τη γαστρονομία και τις δραστηριότες μέχρι το τσεκ άουτ.
-Το 42% το φιλικό προσωπικό που έκανε τα πάντα για να μείνει αξέχαστη η διαμονή.
-Το 24% την εξατομίκευση στις προτιμήσεις του για κάθε σημείο επαφής από το προσωπικό μέχρι το self-service και το κινητό.