
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ένα μικροσκοπικό μεσογειακό στολίδι, γνωστό για τις μεσαιωνικές πόλεις του, τις 300 ημέρες ηλιοφάνειας και το δικό του Blue Grotto (Μπλε Σπήλαιο), είναι στην κορυφή της λίστας με εναλλακτικούς προορισμούς για το 2025, για τους Βρετανούς.
Πρόκειται για τη Μάλτα που βρίσκεται ανάμεσα στην Ιταλία και τη Βόρεια Αφρική και είναι ο προορισμός με τη μεγαλύτερη έλξη για τους Βρετανούς λάτρεις της περιπέτειας.
Φέτος, οι τουρίστες από Ηνωμένο Βασίλειο θέλουν να κάνουν τις διακοπές τους διαφορετικές, σύμφωνα με νέα έρευνα από την easyJet Holidays.

- Δύο στους πέντε (39%) Βρετανούς θέλουν να δοκιμάσουν ένα νέο μέρος αυτό το καλοκαίρι.
- Οι αναζητήσεις για τη Μάλτα αυξάνονται πάνω από 120% το 2025.
- Οι αναζητήσεις για τη Σαρδηνία είναι σχεδόν στο +200%.
Προορισμοί όπως η Βαρκελώνη και η Ρώμη παραμένουν δημοφιλείς στους ταξιδιώτες από τη Βρετανία. Ωστόσο, τα στοιχεία δείχνουν άνοδο 50% στις αναζητήσεις για «κρυμμένους θησαυρούς» τα τελευταία 10 χρόνια.
Οι διπλοί προορισμοί ή “απατεώνες προορισμοί” είναι μαγνήτης για τα δύο τρίτα (65%) που εξετάζει το ενδεχόμενο να τους επισκεφθεί αντί του γνωστού αγαπημένου του.
- Το Μαρακές στο Μαρόκο, η Βουδαπέστη στην Ουγγαρία και το Όσλο στη Νορβηγία συγκαταλέγονται στους καλύτερους εναλλακτικούς για το 2025.
- Η Τζέρμπα στην Τυνησία και το Μπουργκάς στη Βουλγαρία εμφανίζονται στις καλύτερες «αντίγραφες» για περιοχές διακοπών.

Ποιους εναλλακτικούς προορισμούς αναζητούν οι Βρετανοί σε easyJet Holidays
- Μάλτα (38%)
- Σαρδηνία, Ιταλία (34%)
- Σεβίλλη, Ισπανία (34%)
- Βουδαπέστη, Ουγγαρία (30%)
- Όσλο, Νορβηγία (29%)
- Μόναχο, Γερμανία (28%)
- Γιβραλτάρ (26%)
- Μπορντό, Γαλλία (26%)
- Ζυρίχη, Ελβετία (25%)
- Μαρακές, Μαρόκο (23%)

- Το 73% επηρεάζεται από την τεχνητή νοημοσύνη για να κλείσει διακοπές σε μέρη που δεν έχει σκεφτεί πριν.
- Τα δύο πέμπτα (41%) πιστεύουν ότι αυτή η τεχνολογία είναι ένας καλός τρόπος για να βρεθούν διπλοί προορισμοί.
- Το ένα τέταρτο (26%) εμπνέεται από επιλογές οργανωμένων διακοπών και το 27% προτιμά κριτικές από οικογένεια και φίλους.
Όσον αφορά όμως τις κρατήσεις, οι Βρετανοί αναφέρουν την έλλειψη πληροφοριών (41%), τους περιορισμούς κόστους/προϋπολογισμού (34%) και τον φόβο του αγνώστου (26%) ως τους κύριους λόγους που τους εμποδίζουν να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό.
Επιπλέον, το 20% δεν αισθάνεται σίγουρο ότι γνωρίζει από πού να ξεκινήσει όταν σχεδιάζει ένα ταξίδι σε μία περιοχή εναλλακτική και το ένα τέταρτο (24%) δεν γνωρίζει τι έχουν να προσφέρουν αυτού του είδους οι προορισμοί.

