Skip to content

Συνάντηση με το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΤΕ είχε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, παρουσία του Προέδρου της «Νέας Μητροπολιτικής Αττικής Α.Ε.», Δημήτρη Φραγκάκη. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν οι στρατηγικές πρωτοβουλίες για την περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση της διεθνούς ελκυστικότητας της Αττικής ως τουριστικού προορισμού.Επισημάνθηκε ότι το brand “Αθήνα” ξεπερνά τα στενά διοικητικά όρια του Δήμου, αναδεικνύοντας την ανάγκη για έναν ολοκληρωμένο, περιφερειακό σχεδιασμό που θα ενσωματώνει όλους τους τουριστικούς πόρους της Αττικής.Στο πλαίσιο της συνάντησης συμφωνήθηκε η κατάρτιση ενός πλαισίου συνεργασίας μεταξύ Περιφέρειας Αττικής και ΣΕΤΕ, με άξονες τα κοινά σημεία ενδιαφέροντος και τις προτεραιότητες που θα αναδείξουν την Αττική ως έναν σύγχρονο, βιώσιμο και ποιοτικό τουριστικό προορισμό για 365 ημέρες τον χρόνο. 

Η Αττική, όπως υπογράμμισε ο κ. Χαρδαλιάς, διαθέτει μοναδικά συγκριτικά πλεονεκτήματα που της επιτρέπουν να πρωταγωνιστήσει διεθνώς, όχι μόνο ως city break προορισμός αλλά και ως μια Μητροπολιτική Περιφέρεια που μπορεί να προσφέρει εμπειρίες 365 ημέρες τον χρόνο.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Περιφερειάρχης Αττικής δήλωσε: «Ο τουρισμός αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης και εξωστρέφειας για την Αττική, την πρωτεύουσα Περιφέρεια της χώρας μας. Με στρατηγικό σχεδιασμό, ουσιαστικές συνεργασίες και στοχευμένες δράσεις, μπορούμε να ενισχύσουμε την ταυτότητα του προορισμού μας και να προσφέρουμε στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία, αντάξια της ιστορίας, του πολιτισμού και της φυσικής μας κληρονομιάς. Σε συνεργασία με τον αναπτυξιακό οργανισμό της Περιφέρειάς μας, τη «Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε.», τον ΣΕΤΕ και όλους τους αρμόδιους φορείς, προχωράμε με σχέδιο, ώστε η Μητροπολιτική Αττική μας να πρωταγωνιστήσει διεθνώς ως προορισμός υψηλής ποιότητας και βιωσιμότητας, για όλους και όλες, όλες τις εποχές του χρόνου». 

Ο κ. Χαρδαλιάς επεσήμανε επίσης, ότι η Περιφέρεια Αττικής είναι η πρώτη ελληνική Περιφέρεια που συνέστησε Οργανισμό Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO) με την επωνυμία «The Greater Athens Region» – που αποτελεί και το βασικό σύνθημα της τουριστικής πολιτικής της – ως σύγχρονο εργαλείο για την ολιστική διαχείριση και την προβολή του τουριστικού προϊόντος κάθε γωνιάς του Λεκανοπεδίου σε όλο τον κόσμο. 

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε, τέλος, από τον Περιφερειάρχη στη σύνδεση του πολύτιμου πολιτιστικού αποθέματος της Αττικής, αρχαίου και σύγχρονου, με τον τουρισμό ως μοχλό βιώσιμης ανάπτυξης και αειφορίας. Ανέφερε, μάλιστα, ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την υπογραφή της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης (ΟΧΕ) ύψους 40 εκατ. ευρώ με το Υπουργείο Πολιτισμού, μέσω της οποίας δρομολογείται η αναβάθμιση των υποδομών και υπηρεσιών πολιτισμού, η προστασία και ανάδειξη μνημείων, η ενίσχυση πολιτιστικών εκδηλώσεων και η επέκταση πολιτιστικών δράσεων σε ολόκληρη την Αττική.

Το πρωτότυπο άρθρο https://www.tornosnews.gr/mobile/foreis/periferies/75625-synanthsh-n-chardalia-me-ton-sete-o-toyrismos-mochlos-anaptyxhs-kai-exostrefeias-gia-thn-attikh.html ανήκει στο Tornos News .