Το ερώτημα δεν είναι «Πού πηγαίνουμε;», είναι «Γιατί πηγαίνουμε;» με το whycation να ανδεικνύεται ως η μεγάλη τάση στις αποδράσεις το 2026, όπως αποκαλύπτει μελέτη της Hilton Με την ηρεμία, τον πολιτισμό και τη σύνδεση να ανεβαίνουν στην κορυφή των προτεραιοτήτων, είναι σαφές ότι τα σημερινά ταξίδια ξεκινούν από ένα νέο μέρος, με ένα «γιατί».Και καθώς οι οικείοι ρυθμοί βοηθούν τους ταξιδιώτες να αισθάνονται πιο χαλαροί, πολλοί αφιερώνουν επίσης χρόνο για να επαναφορτιστούν και να επιδιώξουν τα προσωπικά τους πάθη, αξιοποιώντας σωστά τον χρόνο.Οι γονείς δεν ανακοινώνουν απλώς πού πηγαίνουν, αλλά σχεδιάζουν μέσα από τα μάτια των παιδιών τους, αξιοποιώντας παράλληλα τη δική τους αίσθηση περιέργειας και παιχνιδιού.Από τις επιλογές ξενοδοχείων μέχρι τα προγράμματα επιβράβευσης
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Tourism Today .
