Skip to content

Με στόχο τη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη των μελών του και την αναβάθμιση των τουριστικών υπηρεσιών, ο Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων (ΠΣΔΞ) συνεχίζει δυναμικά τις εκπαιδευτικές του πρωτοβουλίες. Σε συνεργασία με κορυφαία ακαδημαϊκά και επαγγελματικά ιδρύματα, προσφέρει για ακόμη μία χρονιά υψηλού επιπέδου προγράμματα επιμόρφωσης, εστιάζοντας στις σύγχρονες τάσεις της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.

Εκπαίδευση 2025: Καινοτομία και εξειδίκευση

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το 2025 επικεντρώνεται σε καίρια και επίκαιρα γνωστικά αντικείμενα, ενσωματώνοντας τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο. Σημαντικές θεματικές ενότητες περιλάμβαναν:

  • «Η Τεχνητή Νοημοσύνη στον ξενοδοχειακό κλάδο»
  • «Revenue Management»
  • «Ηγεσία, Leadership και Team Building» υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Δ. Μπουραντά
  • «Πρακτικά θέματα ηλεκτρονικών πωλήσεων» από την εταιρεία Reload
  • «Προσαρμογή των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στη βιωσιμότητα, ασφάλεια, υγιεινή και νομοθεσία», μέσω ειδικά διαμορφωμένης ημερίδας

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε διήμερο σεμινάριο με τίτλο «Πρόγραμμα βελτίωσης & ανάπτυξης ατομικής και ομαδικής αποτελεσματικότητας – Εργαστήριο ηγετών», με στόχο την ενίσχυση των προϊσταμένων ξενοδοχειακών μονάδων της Κρήτης και την περαιτέρω ενδυνάμωση του στελεχιακού δυναμικού.

Στρατηγικές συνέργειες για ολοκληρωμένη επιμόρφωση

Η επιτυχία του προγράμματος βασίζεται στη συνεργασία του ΠΣΔΞ με καταξιωμένους φορείς, όπως το Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, το Επιμελητήριο Ηρακλείου, ο Σύλλογος Ξενοδόχων Ηρακλείου και το εκπαιδευτικό ίδρυμα IST Studies. Οι συνέργειες αυτές διασφαλίζουν τη γεφύρωση της θεωρητικής γνώσης με την πρακτική εφαρμογή, παρέχοντας στους συμμετέχοντες εκπαίδευση υψηλών προδιαγραφών.

Η διαρκής εκπαίδευση ως καταλύτης ανάπτυξης

Η επιμόρφωση των διευθυντών ξενοδοχείων αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για τον ΠΣΔΞ, με οφέλη που ξεπερνούν τα όρια των ίδιων των επιχειρήσεων. Καθώς οι διευθυντές διαχειρίζονται και καθοδηγούν πολυάριθμα στελέχη, η βελτίωση των δεξιοτήτων τους μεταφράζεται σε ποιοτικότερες υπηρεσίες φιλοξενίας και ενισχυμένη ανταγωνιστικότητα της Κρήτης ως τουριστικού προορισμού.

Όπως χαρακτηριστικά έλεγε ο Αριστοτέλης, «Η αριστεία δεν είναι μία πράξη, αλλά μία συνήθεια». Στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, η διαρκής επιμόρφωση αποτελεί το θεμέλιο της προόδου, διασφαλίζοντας την εξέλιξη του κλάδου και τη διατήρηση της Κρήτης στην κορυφή του διεθνούς τουριστικού χάρτη.

Vavoulas.com

Το πρωτότυπο άρθρο https://www.tornosnews.gr/mobile/foreis/72468-pagkrhtios-syllogos-dieythynton-xenodocheion-%7C-enischysh-ths-ekpaideyshs-ton-melon-toy.html ανήκει στο Tornos News .