Η Booking.com ερεύνησε τα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα κατάλυμα ελκυστικό για τους σύγχρονους επαγγελματίες της τηλεργασίας. Ιδού τα ευρήματα αυτής της έρευνας:
Η άνοδος των ψηφιακών νομάδων
Η πανδημία έφερε ριζικές αλλαγές στον τρόπο που εργαζόμαστε και ταξιδεύουμε, οδηγώντας στη ραγδαία ανάπτυξη μιας νέας κατηγορίας ταξιδιωτών: τους ψηφιακούς νομάδες. Πρόκειται για επαγγελματίες που εκμεταλλεύονται την ευελιξία της τηλεργασίας για να εργάζονται από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου.
Σύμφωνα με έρευνα της Booking.com, το 37% των ταξιδιωτών έχουν σκεφτεί να κάνουν κράτηση σε κατάλυμα αποκλειστικά για να εργαστούν από εκεί. Τα ξενοδοχεία και οι πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης προσαρμόζονται σε αυτή τη νέα πραγματικότητα, προσφέροντας υποδομές και παροχές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες αυτής της αναδυόμενης αγοράς.
Τι αναζητούν οι τηλεργαζόμενοι στα καταλύματα
Δύο γνωστοί travel bloggers και ψηφιακοί νομάδες, ο Matthew Kepnes (Nomadic Matt) και ο Will Hatton (The Broke Backpacker), μοιράστηκαν τις προτιμήσεις τους όσον αφορά στα καταλύματα που επιλέγουν για να εργαστούν και να ταξιδέψουν ταυτόχρονα.
Γρήγορο και αξιόπιστο WiFi
Χωρίς αυτό, η τηλεργασία καθίσταται αδύνατη. Οι επαγγελματίες της εξ αποστάσεως εργασίας προτιμούν καταλύματα που εγγυώνται υψηλές ταχύτητες σύνδεσης στο διαδίκτυο.
Τοποθεσία κοντά σε παροχές ευεξίας
Οι ψηφιακοί νομάδες δίνουν έμφαση στην υγεία τους. Προτιμούν καταλύματα κοντά σε γυμναστήρια, στούντιο γιόγκα ή εστιατόρια με υγιεινό μενού.
Διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας
Οι περισσότεροι νομάδες επιλέγουν ενοικιαζόμενα διαμερίσματα ή boutique ξενοδοχεία, όπου μπορούν να μείνουν για εβδομάδες ή μήνες, δημιουργώντας μια αίσθηση σταθερότητας.
Ησυχία και άνεση
Τα καταλύματα που προσφέρουν ησυχία και απομόνωση από τους θορύβους της πόλης είναι πιο ελκυστικά για τους τηλεργαζόμενους.
Μια ανερχόμενη αγορά για τα καταλύματα
Οι επαγγελματίες της τηλεργασίας γίνονται όλο και πιο σημαντική πελατεία για τα ξενοδοχεία και τις βραχυχρόνιες μισθώσεις. Μεγάλες αλυσίδες όπως η Marriott, η Hilton και η Hyatt έχουν ήδη επενδύσει σε ειδικά προγράμματα για αυτή την κατηγορία ταξιδιωτών.
Τα καταλύματα που προσαρμόζονται σε αυτή την τάση, παρέχοντας παροχές φιλικές προς τους ψηφιακούς νομάδες, μπορούν να προσελκύσουν διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας, να αυξήσουν τις πληρότητες και να επεκτείνουν την τουριστική περίοδο, αξιοποιώντας ακόμα και περιόδους χαμηλής ζήτησης.
Η αγορά αλλάζει, και μαζί της αλλάζουν και οι απαιτήσεις των ταξιδιωτών. Οι προορισμοί που θα προσαρμοστούν στις ανάγκες των τηλεργαζομένων έχουν μπροστά τους μια μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης.
