Την αναγκαιότητα του απόλυτου συντονισμού στη λειτουργία του DMMO Αττικής υπογράμμισε η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, κατά την επίσημη εκδήλωση παρουσίασης του οργανισμού στο ευρύ κοινό από την Περιφέρεια Αττικής. Σε δημόσια παρέμβασή της, τόνισε πως η έλλειψη συντονισμού ενδέχεται να οδηγήσει σε αποπροσανατολισμό των στόχων του DMMO.
Η κυρία Γκερέκου επεσήμανε χαρακτηριστικά:
“Η πολυπλοκότητα των νέων δομών (DMMOs, παρατηρητήρια) απαιτεί απόλυτο συντονισμό, ώστε να μην οδηγηθούμε σε αποπροσανατολισμό στόχων”.
Διαμόρφωση σαφούς ταυτότητας στα sub-brands της Αττικής
Αναφερόμενη στην τουριστική ανάπτυξη της Αττικής, σημείωσε ότι η περιοχή διαμορφώνεται μέσα από διακριτά sub-brands, τα οποία ο DMMO Αττικής πρέπει να αναπτύξει με σαφή ταυτότητα και αλληλοτροφοδοτούμενη σχέση.
Όπως ανέφερε:
“Η Αττική αναπτύσσεται μέσα από διακριτά sub-brands:
- Αθήνα ως city break προορισμός
- Πειραιάς ως city port
- Αττική Ριβιέρα ως luxury παραθαλάσσια ζώνη
- Αργοσαρωνικός με νησιωτική ταυτότητα
- Ανατολική Αττική με αγροτουρισμό και οινοτουρισμό
- Δυτική Αττική με πολιτιστικό απόθεμα, που χρήζει βιώσιμης διαχείρισης
Ο DMMO Αττικής πρέπει να διαμορφώσει αυτά τα sub-brands με σαφή ταυτότητα και αλληλοτροφοδοτούμενη σχέση”.
Προκλήσεις και βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη
Τέλος, η πρόεδρος του ΕΟΤ εστίασε στις προκλήσεις που θα κληθεί να αντιμετωπίσει ο νέος οργανισμός, δίνοντας έμφαση στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της Αττικής. Συγκεκριμένα, ανέφερε:
“Η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη απαιτεί κεντρικές υποδομές με βιώσιμο πρόσημο και διαχείριση κρίσιμων πόρων (νερό, απορρίμματα, ενέργεια, κινητικότητα). Κομβική πρόκληση είναι η διάχυση των τουριστικών ροών στον χρόνο και στον χώρο, ώστε να ωφεληθούν περισσότερες περιοχές και να αποφευχθούν φαινόμενα υπερτουρισμού και gentrification”.


