Σε νέα φάση ανάπτυξης εισέρχεται η γερμανική αεροπορική εταιρεία Condor, ενισχύοντας περαιτέρω το δίκτυο ευρωπαϊκών προορισμών της από τον κόμβο της Φρανκφούρτης. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, από την 1η Μαΐου 2026 θα εγκαινιαστούν νέες απευθείας πτήσεις προς τρεις μεγάλες ευρωπαϊκές μητροπόλεις: Βαρκελώνη, Βουδαπέστη και Βενετία.
Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται τρεις φορές την ημέρα – πρωί, μεσημέρι και βράδυ – με στόχο να εξυπηρετήσουν τόσο ταξιδιώτες αναψυχής όσο και επαγγελματίες. Τα εισιτήρια αναμένεται να διατεθούν προς πώληση στο τέλος της επόμενης εβδομάδας.
Επέκταση βασισμένη σε επιτυχία
Η απόφαση της Condor να διευρύνει το δίκτυό της βασίζεται στην επιτυχημένη πορεία των νέων δρομολογίων πόλης που εγκαινίασε το 2024, συμπεριλαμβανομένων πτήσεων προς Βερολίνο, Αμβούργο, Μόναχο, Παρίσι, Ρώμη και Βιέννη.
«Έχουμε καταφέρει να εδραιώσουμε με επιτυχία τα νέα αστικά δρομολόγια από τη Φρανκφούρτη στην αγορά», ανέφερε ο CEO της Condor, Peter Gerber. «Προσφέρουμε στους επιβάτες ένα ελκυστικό προϊόν, με βέλτιστα ωράρια πτήσεων για επαγγελματικά και αστικά ταξίδια. Η ζήτηση μάς δείχνει ότι πρόκειται για τη σωστή στρατηγική», συμπλήρωσε.
Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει εκτελέσει περίπου 2.500 πτήσεις στα νέα city routes, εξυπηρετώντας περισσότερους από 100.000 επιβάτες – πολλοί από αυτούς σε συνδυασμό με πτήσεις μακρινών αποστάσεων. Η συνολική χωρητικότητα της Condor από τη Φρανκφούρτη έχει αυξηθεί κατά 35% σε σύγκριση με την περασμένη θερινή περίοδο.
Νέοι στόλοι και αναβάθμιση της εμπειρίας
Οι νέες πτήσεις θα εκτελούνται κυρίως με τα νεότερα αεροσκάφη Airbus A320neo, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του στόλου για τις κοντινές και μεσαίες αποστάσεις. Τα αεροσκάφη αυτά προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση, με ευρύχωρους αποθηκευτικούς χώρους, δυνατότητες σύνδεσης στο διαδίκτυο και αναβαθμισμένο εσωτερικό, σχεδιασμένο ειδικά για τις ανάγκες των επιβατών.
Αντίβαρο στην εξάρτηση από τη Lufthansa
Η επιτάχυνση της ευρωπαϊκής επέκτασης δεν είναι τυχαία. Η Condor επιδιώκει να περιορίσει την εξάρτησή της από τις πτήσεις τροφοδοσίας της Lufthansa, μετά τη λήξη της συμφωνίας Special Prorate Agreement (SPA) στα τέλη του 2024. Η εν λόγω συμφωνία επέτρεπε στην Condor να αξιοποιεί πτήσεις της Lufthansa με ευνοϊκούς όρους για τη μεταφορά επιβατών σε συνδυασμό με τις πτήσεις μακρινών αποστάσεων.
Σήμερα, σύμφωνα με τον Peter Gerber, η Condor χρησιμοποιεί μόλις το 20% της πρώην χωρητικότητας μέσω μιας περιορισμένης συμφωνίας interline με τη Lufthansa. Για να καλύψει το κενό, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε εναλλακτικές λύσεις, όπως η συνεργασία με τη Deutsche Bahn για την ενσωμάτωση σιδηροδρομικών συνδέσεων και νέες συμφωνίες με άλλες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες.
Στρατηγικές συμμαχίες στη μακρινή απόσταση
Παράλληλα με την ενίσχυση των ενδοευρωπαϊκών δρομολογίων, η Condor επενδύει και στις διεθνείς συνεργασίες για την υποστήριξη των πτήσεων μακρινών αποστάσεων. Πρόσφατα ήρθαν στο φως πληροφορίες για επικείμενη συνεργασία με την American Airlines, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη συνομιλίες με την Japan Airlines και την Korean Air.
«Λαμβάνουμε αυξανόμενο ενδιαφέρον από αεροπορικές εταιρείες που δεν ανήκουν στη Star Alliance», δήλωσε ο Gerber, υπονοώντας τη στρατηγική της Condor να παραμείνει ανεξάρτητη από τα μεγάλα αεροπορικά καρτέλ.
