Πιο στοχευμένα ταξίδια, οργανωμένα πλήρως μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια και επιστροφή στο τρένο – αυτές είναι μερικές μόνο από τις τάσεις που θα καθορίσουν τα ταξίδια το 2026, σύμφωνα με τη νέα ετήσια έκθεση της Lemongrass Marketing, που αποτυπώνει τις αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και τη νέα φιλοσοφία γύρω από το ταξίδι.
Προσωποποιημένα και με ουσία
Συνολικά, η Lemongrass Annual Travel Trend Report 2026 εντοπίζει 16 βασικές τάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον των ταξιδιών: από τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στη βιωσιμότητα, μέχρι τον τρόπο που η πολιτική επηρεάζει τα ταξίδια των Αμερικανών.
«Το πιο ενδιαφέρον είναι πως το ταξίδι γίνεται βαθιά προσωπικό και ουσιαστικό», τονίζει η Mirjam Peternek McCartney, CEO της Lemongrass Marketing. «Οι ταξιδιώτες αναζητούν εμπειρίες που αντικατοπτρίζουν τις αξίες και το στάδιο ζωής τους – λιγότερο “Instagram”, περισσότερη εσωτερική ισορροπία».
