NJV Athens Plaza: Επενδύσεις 2,5 εκατ. ευρώ το χρόνο για ανακαίνιση – Ο τουρισμός της Αθήνας απογείωσε τα έσοδα
Επενδύσεις ύψους 2,5 εκατ. ευρώ, με ίδιους πόρους, υλοποιεί κάθε χρόνο το πεντάστερο ξενοδοχείο NJV Athens Plaza για εργασίες ανακαίνισής του. Για τη σεζόν του 2023-24 το ξενοδοχείο, με ιστορία σαράντα τριών ετών, θα ανακαινίσει 50 business classic rooms, με σκοπό να μπουν σε πλήρη λειτουργία για τους επισκέπτες από την έναρξη της σεζόν του 2024.
Τα νέα, σύγχρονα, smart δωμάτια διαθέτουν σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό και οπτικοακουστικά μέσα, σύστημα φωτισμού πλήρως αυτοματοποιημένο και ελεγχόμενο, κουφώματα νέας τεχνολογίας με θερμοδιακοπή και ενεργειακά κρύσταλλα, άρτιο κλιματισμό, παροχές που προσδίδουν ευεξία και άνεση στον χώρο.
Οι εργασίες ανακαίνισης ακολουθούν την πρώτη φάση υλοποίησης ανακαινίσεων των δωματίων του την περίοδο 2019-2013, όπου ανακαινίστηκαν 21 σουίτες, οι οποίες πλέον διαθέτουν σύγχρονες εγκαταστάσεις και μπορούν να φιλοξενήσουν και μικρές ιδιωτικές, επαγγελματικές συναντήσεις. Σύμφωνα με τη γενική διευθύντρια του ξενοδοχείου, κ. Βάνα Λαζαράκου, στα επενδυτικά σχέδια για το μέλλον είναι και η δημιουργία roof garden.
Η δυναμική ζήτηση διεθνών ταξιδιωτών για την Αθήνα, αλλά και η αύξηση των αεροπορικών συνδέσεων, ιδίως με τις ΗΠΑ, είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των μεγεθών του ξενοδοχείου και συμβάλλουν στη δημιουργία προορισμού 12 μήνες το χρόνο.
Ειδικότερα, το 2023 το ξενοδοχείο κατέγραψε αύξηση της μέσης τιμής δωματίου κατά 17% σε σχέση με το 2022, παραμένοντας σχεδόν στα ίδια ποσοστά πληρότητας αλλά αυξάνοντας τα έσοδα δωματίων κατά 21%.
Σε σχέση με το 2019 υπήρξε αύξηση της μέσης τιμής δωματίου κατά 37,58% παραμένοντας σχεδόν στα ίδια ποσοστά πληρότητας (67% λόγω ανακαινίσεων), με αύξηση εσόδων των δωματίων κατά 32,85%.
Το 2023 το ξενοδοχείο κατέγραψε αύξηση 27% στις αφίξεις επισκεπτών από τις ΗΠΑ (έναντι του 2022) που είναι η σημαντικότερη αγορά πολυτελούς τουρισμού για το ξενοδοχείο, ενώ ισχυρή αύξηση σημειώθηκε και στις αφίξεις από την Ιαπωνία (364%), την Ινδία (108%), την Κίνα (130%), το Μεξικό (67%), την Αυστραλία (63%) και τη Βραζιλία (31%). Ταυτόχρονα, σημαντικές αγορές για το ξενοδοχείο παρέμειναν για το 2023 ο Καναδάς, το Ισραήλ, η Κύπρος και η Ελλάδα.
Παράλληλα, οι προκρατήσεις για το 2024 είναι θετικές, με τις επιβεβαιωμένες να καλύπτουν το 47% της πληρότητας του ξενοδοχείου τον Απρίλιο, ενώ εν συνεχεία τους μήνες Μάιο, Ιούνιο και Ιούλιο αναμένεται επίσης υψηλή ζήτηση.
Σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων, κ. Δημήτρη Σκλαβενίτη, οι ανάγκες των σύγχρονων επισκεπτών δεν έχουν καμία σχέση με τις ανάγκες τους πριν από την πανδημία, έχοντας πλέον στο επίκεντρο την απόλαυση εμπειριών και τη δημιουργία αναμνήσεων ζωής.
Η αειφορία αποτελεί επίσης ζητούμενο των επισκεπτών, με το ξενοδοχείο να εφαρμόζει φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές, μειώνοντας το οικολογικό του αποτύπωμα, και προτείνοντας στους επισκέπτες να λαμβάνουν μέρος σε δράσεις του.