
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα αποκλειστικά ξενοδοχεία για διακοπές της TUI αποδίδουν «απίστευτα καλά», ειδικά κατά την τρέχουσα περίοδο αιχμής στις πωλήσεις.
Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο νέος επικεφαλής προϊόντων του ομίλου, Phill Iveson, μιλώντας στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ο διευθυντής προϊόντων και αγορών του TUI Group, χαιρέτισε επίσης το ρόλο των ταξιδιωτικών πρακτόρων που βοηθούν στη βελτίωση και προώθηση των διαφοροποιημένων προϊόντων όπως το Sensatori, το Holiday Village και το TUI Blue.
Η TUI κυκλοφόρησε πρόσφατα την πλατφόρμα της TUITradeHub για να ενισχύσει τις γνώσεις των αντιπροσώπων σχετικά με τα προϊόντα, τις έννοιες και τις μάρκες του χειριστή προκειμένου να βοηθήσει στη διαδικασία πωλήσεων.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Tourism Today .
