Σε ποια γενιά ταξιδιωτών στοχεύουν οι πράκτορες σε Γερμανία
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα επόμενα χρόνια, οι τουριστικοί πράκτορες στην Γερμανία θα πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στους ηλικιωμένους -γνωστούς και ως best agers- και να δημιουργήσουν πιο εξατομικευμένες ταξιδιωτικές προσφορές για αυτή την ομάδα-στόχο.
Τα ταξιδιωτικά γραφεία έχουν κεντρικό ρόλο να διαδραματίσουν σε αυτή την γενιά ταξιωτών, λόγω της τεχνογνωσίας τους.
Αυτά είναι τα βασικά μηνύματα του «Rhein 66 Best Ager Conference», το οποίο πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Μπίγκεν αμ Ράιν της Γερμανίας.
27 εκατομμύρια θα βρίσκονται σε ηλικία συνταξιοδότησης το 2024
Το τεράστιο δυναμικό της αγοράς των ηλικιωμένων παραθεριστών για την ταξιδιωτική βιομηχανία, επεσήμανε ο Hüseyin Baraner, γενικός γραμματέας στο Παγκόσμιο Τουριστικό Φόρουμ Twin Cities (TCWTF)
Οπως υπογράμμισε ο εμπειρογνώμονας τουρισμού και σύμβουλος της RTK «το 2034 θα έχουμε 14 εκατομμύρια περισσότερους συνταξιούχους στη Γερμανία από ό,τι σήμερα. Σχεδόν 27 εκατομμύρια άνθρωποι θα είναι άνω των 67 ετών σε δέκα χρόνια.
Θα πρέπει να κάνουμε πολλά για να ικανοποιήσουμε αυτούς τους επισκέπτες και να δημιουργήσουμε τα κατάλληλα προγράμματα για τις ανάγκες τους».
Οι best agers έχουν χρόνο και χρήμα για ταξίδια
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις της Hanna Kleber, προέδρου του Corps Touristique.
«Οι best agers θέλουν να απολαύσουν την ηρεμία και την ευημερία τους και έχουν τον χρόνο και τα χρήματα για να το κάνουν με ταξίδια», δήλωσε.
Ωστόσο, επισήμανε πώς πρόκειται για μια πολύ ετερογενή ομάδα-στόχο που μπορεί να χωριστεί σε «νέους», «ενεργούς» και «παθητικούς» best agers.
Τόνισε πώς «έχουν πολύ ξεχωριστές ανάγκες όσον αφορά άνεση και εξυπηρέτηση. Και εδώ ακριβώς μπαίνουν στο παιχνίδι οι σταθερές πωλήσεις. Χρειάζονται καλές συμβουλές και το τουριστικό γραφείο είναι το καλύτερο σημείο επαφής γι’ αυτό».
Οπως εξήγησε στους πράκτορες η Hanna Kleber, αυτές οι ανάγκες έχουν να κάνουν «με ανησυχίες σχετικά με την υγεία, την ασφάλεια, την ιατρική βοήθεια ή τα γλωσσικά εμπόδια».
Τι πακέτα επιλέγουν για διακοπές
«Οι best agers είναι η μεγαλύτερη ομάδα-στόχος μας, δήλωσε στο συνέδριο η επί σειρά ετών διευθύνουσα σύμβουλος Claudia Wagner στο Fit Reisen.
Οι πελάτες μας δεν θέλουν συνηθισμένα πακέτα για διακοπές και επιλέγουν τα εξατομικευμένα».
Η Irina Hauerhof από το Greven αποδεικνύει ότι οι πωλήσεις σε αυτή την γενιά ταξιδιωτών λειτουργούν. Η νεαρή ιδιοκτήτρια άνοιξε το ταξιδιωτικό της γραφείο «Leo-Reisen» μόλις πέρυσι και έχει ήδη καταγράψει ένα ποσοστό 40% best agers μεταξύ των πελατών της.
«Και η τάση εξακολουθεί να δείχνει έντονα ανοδική», τόνισε.
Προκειμένου να παρέχονται οι καλύτερες δυνατές συμβουλές στους best agers, οι πράκτορες πρέπει επίσης να ενημερώνονται ανάλογα, δήλωσε η επικεφαλής της ASR και ιδιοκτήτρια ταξιδιωτικού γραφείου Anke Budde.
«Το αίτημα μου προς τους προορισμούς και τα ξενοδοχεία είναι ότι χρειαζόμαστε τη συμβολή και την υποστήριξη σας για μια ισότιμη συνεργασία», είπε.
Σύμφωνα με τον Hüseyin Baraner «ήδη περίπου 200 ελκυστικοί προορισμοί προετοιμάζονται για τους best agers και θα τους προσφέρουν μεγάλες επιλογές για ταξίδιαστο μέλλον».