Νέα δυναμική αποκτά η Vrbo, η πλατφόρμα ενοικίασης καταλυμάτων της Expedia Group, με την παρουσίαση μιας ανανεωμένης σουίτας προώθησης, στοχεύοντας σε πιο προσωποποιημένες προσφορές προς τους ταξιδιώτες. Μέχρι πρότινος, οι δυνατότητες περιορίζονταν σε εβδομαδιαίες και μηνιαίες εκπτώσεις. Πλέον, η εταιρεία ενισχύει την εμπορική της πρόταση με mobile deals, αποκλειστικές προσφορές για τα μέλη του προγράμματος OneKey και last-minute επιλογές.

Σύμφωνα με τον Tim Rosolio, αντιπρόεδρο συνεργασιών vacation rentals της Expedia Group, οι δυνατότητες αυτές προκύπτουν από τη νέα, ενιαία τεχνολογική πλατφόρμα του ομίλου, η οποία έχει πλέον σχεδόν ολοκληρωθεί και επιτρέπει στις θυγατρικές να «συνδυάζουν την αξία» που προσφέρουν στους πελάτες.
Η εξέλιξη αυτή συμβάλλει σημαντικά και στην ανάπτυξη της Vrbo, όπως επεσήμανε και η CEO της Expedia Group, Ariane Gorin, σε πρόσφατη ανακοίνωση αποτελεσμάτων.
Η Vrbo κατέγραψε εντυπωσιακή ανάπτυξη το 2024, προσθέτοντας πάνω από ένα εκατομμύριο νέες καταχωρήσεις – κυρίως σε αστικές περιοχές – ενώ για το 2025 η εταιρεία ετοιμάζει «συναρπαστικά νέα σχέδια», όπως δήλωσε η Gorin.
Παράλληλα, ο Rosolio τόνισε ότι η Vrbo εντείνει τις προσπάθειές της για τη διασφάλιση της ποιότητας, προειδοποιώντας ότι η πλατφόρμα θα απομακρύνει συνεργάτες που δεν προσφέρουν υψηλής ποιότητας εμπειρίες. «Πιστεύουμε πως η ποσότητα καταλυμάτων είναι απλώς ένα ματαιόδοξο μέτρο. Η πραγματική αξία προκύπτει όταν προσφέρεις εξαιρετικές εμπειρίες που φέρνουν τους ταξιδιώτες πίσω στην πλατφόρμα», σημείωσε, αποφεύγοντας να προσδιορίσει το ποσοστό καταχωρήσεων που ενδέχεται να αφαιρεθούν.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο προσκήνιο
Η Vrbo εντάσσεται και στη στρατηγική τριών αξόνων της Expedia για την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Όπως αποκάλυψε ο Rosolio, η εταιρεία ήδη χρησιμοποιεί AI σε πιλοτικό στάδιο για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω chatbots, για την τιμολόγηση και – το πιο υποσχόμενο πεδίο – για την επιτάχυνση της διαδικασίας onboarding νέων καταλυμάτων.
Μάλιστα, οι ιδιοκτήτες μπορούν πλέον να ξεκινούν με ένα πρότυπο περιεχομένου που δημιουργείται από την AI με βάση τα δεδομένα που έχουν ήδη καταχωρήσει. Ωστόσο, ο Rosolio επεσήμανε ότι παραμένει απαραίτητη η ανθρώπινη παρέμβαση για την ανάδειξη της μοναδικότητας κάθε κατοικίας.
Η εταιρεία αξιοποίησε και τα πρώτα διδάγματα από τη χρήση AI, όπως για την επιλογή φωτογραφιών. Όπως είπε χαρακτηριστικά, το σύστημα επέλεγε συχνά εικόνες με πισίνες ή παραλίες, αγνοώντας το βασικό πλεονέκτημα των vacation rentals – το ίδιο το κατάλυμα. «Λάβαμε πολλά σχόλια από τους συνεργάτες μας και κάναμε άμεσα διορθώσεις», δήλωσε.
Νέα πακέτα και ενίσχυση του OneKey
Σε συνέντευξή του στο PhocusWire, στο πλαίσιο του Short Stay Summit στο Λονδίνο, ο Rosolio ανέφερε ότι η Vrbo σχεδιάζει να προσφέρει σύντομα συνδυαστικά πακέτα διαμονής με πτήσεις ή ενοικίαση αυτοκινήτου, μέσω της Expedia. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει τόσο στην καλύτερη στόχευση του κοινού από πλευράς προμηθευτών όσο και στην προσφορά μεγαλύτερης αξίας στους ταξιδιώτες.
Κομβικό ρόλο στη νέα στρατηγική διαδραματίζει και το πρόγραμμα πιστότητας OneKey, που επιτρέπει τη συγκέντρωση και εξαργύρωση πόντων στα Expedia, Vrbo και Hotels.com. Ο Rosolio το χαρακτήρισε ως το βασικό διαφοροποιητικό στοιχείο της Vrbo, καθώς η πλατφόρμα στοχεύει πλέον σε πιο στοχευμένες προσφορές για τα μέλη της.
